FAQ - często zadawane pytania
Informacje o wysyłce
Jaka firma dostarcza Wasze meble?
Nasze meble dostarczane są przez firmę transportową Zadbano.
Czy można zmienić datę dostawy przesyłki?
Istnieje możliwość zmiany daty dostawy oraz zmiany przedziału godzin, w których meble mają zostać dostarczone. Można to zrobić logując się do panelu klienta Zadbano, do którego wysyłany jest link mailem oraz SMS-em
Kiedy mogę spodziewać się dostawy?
Nasze meble wykonywane są na indywidualne zamówienie, zatem ich czas dostawy wynosi od 21 do 30 dni roboczych.
Nie mamy wpływu na opóźnienia spowodowane winą firmy transportowej.
Nie mamy wpływu na opóźnienia spowodowane winą firmy transportowej.
Czy wniesienie jest wliczone w koszty przesyłki?
Usługa wniesienia jest dodatkowo płatna. Jej koszt to 60 zł
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki oraz linkiem do śledzenia jej statusu.
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić adres dostawy. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby dokonać zmiany.
Czy meble są dostarczane w całości czy wymagają montażu?
Ze względu na gabaryty nasze meble wymagają montażu
i dostarczane są w dwóch paczkach - paczka z kanapą oraz paczka z bokami. Do każdego mebla dołączane są wszystkie niezbędne elementy wymagane do jego montażu (śrubki, nóżki, instrukcja itp.)
Produkty i Asortyment
Czy oferujecie meble na zamówienie?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia mebli na indywidualne zamówienie, dostosowanych do Twoich potrzeb i wymagań. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Jak dbać o meble, aby służyły jak najdłużej?
Zalecamy regularne czyszczenie mebli odpowiednimi środkami oraz unikanie bezpośredniego kontaktu z wodą i wysokimi temperaturami.
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać przez naszą stronę internetową, poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.
Aby złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej wystarczy, że wybierzesz produkt, dodasz go do koszyka, uzupełnisz niezbędne informacje, następnie opłacisz i złożysz zamówienie.
Jak można się z Wami skontaktować?
Można się z nami skontaktować poprzez formularz na naszej stronie, nasz adres email lub numer telefoniczny