FAQ - często zadawane pytania

Informacje o wysyłce
Nasze meble dostarczane są przez firmę transportową Zadbano.
Istnieje możliwość zmiany daty dostawy oraz zmiany przedziału godzin, w których meble mają zostać dostarczone. Można to zrobić logując się do panelu klienta Zadbano, do którego wysyłany jest link mailem oraz SMS-em
Nasze meble wykonywane są na indywidualne zamówienie, zatem ich czas dostawy wynosi od 21 do 30 dni roboczych.
Nie mamy wpływu na opóźnienia spowodowane winą firmy transportowej.
Usługa wniesienia jest dodatkowo płatna. Jej koszt to 60 zł
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki oraz linkiem do śledzenia jej statusu.
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić adres dostawy. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby dokonać zmiany.
Ze względu na gabaryty nasze meble wymagają montażu i dostarczane są w dwóch paczkach - paczka z kanapą oraz paczka z bokami. Do każdego mebla dołączane są wszystkie niezbędne elementy wymagane do jego montażu (śrubki, nóżki, instrukcja itp.)
Produkty i Asortyment
Tak, oferujemy możliwość zamówienia mebli na indywidualne zamówienie, dostosowanych do Twoich potrzeb i wymagań. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Zalecamy regularne czyszczenie mebli odpowiednimi środkami oraz unikanie bezpośredniego kontaktu z wodą i wysokimi temperaturami.
Zamówienie
Zamówienia można składać przez naszą stronę internetową, poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny. Aby złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej wystarczy, że wybierzesz produkt, dodasz go do koszyka, uzupełnisz niezbędne informacje, następnie opłacisz i złożysz zamówienie.
Można się z nami skontaktować poprzez formularz na naszej stronie, nasz adres email lub numer telefoniczny